حمل اثاثیه منزل از ترکیه به ایران و برعکس

حمل اثاثیه منزل از ترکیه به ایران

از نظر هزینه حمل اثاثیه از ترکیه به ایران از طریق زمینی و هوایی (مشاوره رایگان است)

استعلام هزینه ارسال محصولات خانگی و کالاهای تجاری به ترکیه و سایر کشورها.

از مشاوره رایگان هزینه حمل اثاثیه منزل به ایران، نحوه بسته بندی اثاثیه برای ارسال به ایران، بیمه حمل اثاثیه به ایران، هزینه اسباب کشی منزل به ایران و هر نکته دیگری برای ارسال لوازم منزل به ایران در این مطلب گنجانده شده است.

اگر برای تأیید ارسال کالاهای خانگی از ترکیه و یا خارج از کشور به ایران به یک متخصص نیاز دارید، هنگام تماس به سادگی سؤال خود را ذکر کنید.
علاوه بر این، ما حاضریم با شما همکاری کنیم تا کالاهای تجاری شما را از طریق زمین یا آب به ترکیه و یا ایران منتقل کنیم.
عموما ارسال چمدان با خطوط هوایی مقرون به صرفه نیست.
مشاوره رایگان تلفنی ما از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت و یا تلفن همراه در دسترس است.

ما از طریق واتساپ با شماره +905353400304 در دسترس هستیم. (برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید.)

ما شرکت پایدار لوجیستیک هستیم و در طی 5 سال گذشته به صدها نفر در ارسال اثاثیه به کشور ایران از ترکیه و سایر کشور های خارجی  با استفاده از “مجوز رسمی حمل و نقل بین المللی” کمک کرده ایم.

برای بسیاری از مردم، این سوال که آیا حمل اثاثیه به ایران از ترکیه و یا برعکس از طریق هوا یا زمین انجام شود، کدام بهتر است. برای پاسخ به این سوال باید چند نکته را بررسی کرد:

اولین فاکتوری که باید در نظر گرفت هزینه اسباب کشی از ترکیه به ایران است.

دو: ارسال کالاهای خانگی به ایران چقدر طول می کشد؟

توجه: وقتی صحبت از حمل اثاثیه به ایران می شود، حمل و نقل با هواپیما سریعتر است و لوازم خانگی زودتر می رسد. البته باید در نظر داشت که پرواز اثاثیه به ایران نسبت به ارسال با کانتینر هزینه بیشتری دارد و در شرایط خاص امکان پذیر نیست.

از آنجایی که هزینه تحویل چمدان از طریق خطوط هوایی متناسب با مقدار و وزن چمدان است، هزینه نسبتا بالایی دارد. با این حال، برای سایر افراد، زمان لازم برای رسیدن وسایل خانه به مقصد مهمتر از هزینه است.

توجه داشته باشید که حمل و نقل برخی از لوازم خانگی مانند یخچال هایی که در لوله هایشان گاز دارند، توسط خطوط هوایی ممنوع است. مگر اینکه گاز تخلیه شود.

      

سه سوال متداول مشتریان ما در مورد حمل اثاثیه از ترکیه به ایران از طریق زمین:

با توضیحات و استدلال های متفاوتی که ذکر شد به این نتیجه رسیدیم که سفر زمینی و کانتینری به ایران ترجیح داده می شود.

برای این کار ابتدا هزینه ها را مشخص می کنیم و سپس مراحل متعدد ارسال لوازم خانگی به ایران را بررسی می کنیم.

نکته مهم در اینجا توجه دقیق به پیچیدگی های روند حمل کالاهای خانگی به ایران است. بی توجهی به هر یک از چندین فرآیند ممکن است منجر به افزایش هزینه ها شود.

شرکت پایدار لوجیستیک تمامی مراحل زیر را به دقیق ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن انجام می دهد. برای تماس با ما از طریق واتس اپ یا تلفن های ذکر شده در پایین سایت ارتباط برقرار کنید.

چه گزینه های حمل و نقل زمینی برای حمل اثاثیه از ترکیه به ایران وجود دارد؟

پاسخ: حمل و نقل زمینی به روش بازرگان از شمال غرب کشور انجام می شود. حمل و نقل به ایران اغلب با استفاده از یک کامیون در بسته مجهز به یک کانتینر 40 فوتی و کانتینر چادری  انجام می شود.

* تحویل به ایران تقریبا چقدر طول می کشد

۱۰ تا ۱۵ روز

اگر خریدار بخواهد محموله خرده فروشی (به صورت پارسیل یا گلپاژ) را منتقل کند، ممکن است این کار با هزینه کمتر انجام شود. به این ترتیب شما تنها بخشی از کانتینر را برای حمل و نقل زمینی در ایران اجاره می کنید.

ارسال کامل ممکن است تقریباً یک ۱۵ روز تا ۲۰ روز طول بکشد.

دو: هزینه ارسال کالاهای خانگی به ایران چقدر است؟

برای بسیاری از مصرف کنندگان، یکی از مهم ترین جنبه های ارسال لوازم خانگی از ترکیه به ایران، تعیین هزینه حمل و نقل است. هزینه حمل اثاثیه به ایران با معیارهای مختلفی از جمله وزن کالا، اندازه آن و شهر مبدا و مقصد تعیین می شود.

برای ارائه برآورد دقیق هزینه اسباب کشی از ترکیه به ایران، کارشناسان شرکت ما به صورت رایگان به کارشناس اسباب کشی از طریق عکس های ارسالی شما در واتس اپ   بازدید می کنند و پس از ارزیابی حجم بار، هزینه را به شما اطلاع می دهند.

هنگام درخواست قیمت از شرکت های دیگر، به خاطر داشته باشید که پایین ترین قیمت همیشه به معنای بهترین انتخاب نیست. عامل مهم “بسته بندی مناسب” و “انجام امور گمرکی در کوتاه ترین زمان” و “تحویل مطمئن” محموله شما است.

ده رویه اصلی در حمل و نقل بار از ترکیه به ایران وجود دارد.
اکنون که فهمیدیم چرا انتقال اثاثیه از ترکیه به ایران با حمل و نقل زمینی ترجیح داده می شود و هزینه ارسال اثاثیه به ایران چقدر است، در ادامه به مراحل مربوط به اسباب کشی می پردازیم.

ارسال اثاثیه از ترکیه به ایران مراحل اساسی و حیاتی متعددی را به دنبال دارد که به شرح زیر می باشد. شایان ذکر است که ما تمامی این اقدامات را دقیقا و زیر نظر شما انجام می دهیم.

یک: مشاوره، دانش و بازدید رایگان قبل از انتقال بار و اثاثیه به ایران

در این مرحله اثاثیه شما توسط متخصصین مورد بررسی قرار گرفته و دستورالعمل بسته بندی رایگان را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، از هزینه پیش بینی شده ارسال اثاثیه منزل به ایران مطلع خواهید شد.

هشدار: پس از بررسی و تحویل اثاثیه برای ارسال به ایران. اگر به قوانین بسته بندی و فرآیندهای قانونی پایبند هستید، هیچ هزینه پنهان یا برنامه ریزی نشده ای نباید به شما تحمیل شود.

توجه: کارشناسان هنگام بازرسی محموله باید فهرست اولیه اقلام ارسالی را بر اساس حساسیت اثاثیه و ارزش کالا تهیه کنند تا نحوه حمل و نقل (زمینی، دریایی، هوایی) و بسته بندی مناسب (زمینی، دریایی، هوایی) تعیین شود.

جعبه چوبی، کارتن، بسته بندی حباب دار، گونی، جعبه فلزی، پالت و غیره).

دو: اندازه کانتینر مورد نیاز برای حمل اثاثیه به ایران را تعیین می شود.

پس از بازرسی چمدان، اندازه کانتینری که باید در آن قرار داده شود و به ایران تحویل داده شود، ارزیابی می شود. قابل ذکر است، ابتکار پایدار لوجیستیک اغلب یک کانتینر چادری  برای حمل کالاهای خانگی به ایران در اختیار شما قرار می دهد.

یک کانتینر چادری دارای طول 12.60 متر، عرض 2.45 متر و ارتفاع تخمینی 2.75 متر است.

حمل و نقل کالاهای خانگی از ایران به ترکیه

کانتینرهای چادری ممکن است تا حداکثر 25 تن بارگیری شوند. هنگامی که به دلیل وزن یا حجم محموله امکان قرار دادن محموله در کانتینرهای استاندارد وجود ندارد، می توان از کانتینرهای OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری هستند یا کانتینرهای FLAT RACK در اندازه های مختلف استفاده کرد.

سه: از بسته بندی باکیفیت استفاده کنید.

مرحله بسته بندی لوازم خانگی جهت ارسال به ایران و یا به ترکیه از طریق زمینی یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل می باشد. هرگونه بی احتیاطی در بسته بندی یا عدم رعایت الزامات منجر به آسیب رساندن به لوازم خانگی می شود و در نهایت هزینه باربری نیز به خسارات مذکور اضافه می شود.

بهترین و با کیفیت ترین امکانات بسته بندی لوازم خانگی شما جهت ارسال به ایران و یا ترکیه و سایر نقاط جهان با کمترین هزینه ممکن با استفاده از کارگران حرفه ای و کاربلد انجام میشود.

چهار: قبل از جابجایی یا حمل سوله بار، یک لیست بسته بندی ایجاد کنید.

یکی دیگر از موارد مهم بی توجهی که منجر به آسیب یا افزایش هزینه ها می شود، عدم تهیه لیست بسته بندی است. علاوه بر شماره گذاری صحیح و دقیق در لیست جداگانه، کلیه تجهیزات بسته بندی شده باید برای ارسال به گمرک مبدا آماده شوند.

نکته: برای ارسال به گمرک مقصد، فهرست لوازم خانگی باید به لاتین ترجمه شود.

کلیه بسته بندی ها و تهیه لیست توسط نمایندگان شرکت انجام می شود و در اختیار صاحب اقلام قرار می گیرد.

پنج: عملیات سمپاشی ظروف و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

بر اساس قوانین ترخیص کالا از گمرک در تعدادی از کشورهای اروپایی، ایالات متحده، ترکیه و استرالیا، تمامی کالاهای ارسالی، به ویژه بسته های چوب خام، پالت ها و سایر محصولات چوبی، باید در شرایط خاص با استفاده از گاز در نقطه مبدا اسپری شوند. یا قرص های مخصوص در دما و زمان مشخص و گواهی سم پاشی (FUMIGATION CERTIFICATE) صادره از شرکت های معتبر و مجاز کنترل آفات گیاهی.

هشدار: عدم سمپاشی و نداشتن گواهینامه های بین المللی مناسب علاوه بر هزینه های قرنطینه و سمپاشی، جریمه های قابل توجهی را در مقصد در پی خواهد داشت.

در صورت نیاز کلیه مراحل زیر با همکاری این شرکت توسط شرکت های معتبر  انجام می شود.

ششم: بارگیری محموله کانتینری و حمل آن به گمرک غرب تهران یا گمرکات کشور دیگر.

در این مرحله اثاثیه منزل در کانتینر بارگیری شده و به گمرک غرب تهران منتقل می شود. در گمرک وظایفی مانند بازرسی، صدور برچسب و غیره انجام می شود.

هفت: انجام تشریفات گمرکی و بازرسی در گمرک غرب تهران و گمرک خروجی با کمک سگ های جست و جو و پلمپ کانتینری.

یکی از کارهای حیاتی که در گمرک ایران هنگام ارسال اثاثیه به ترکیه انجام می شود، بررسی اثاثیه و لوازم جانبی به ویژه با کمک سگ های جستجوگر می باشد. پس از بررسی اثاثیه، تجهیزات کانتینر مجدداً بارگیری و مهر و موم می شود. این مهر و موم تا زمانی که بسته به مقصد نهایی تحویل داده نشود، دوباره ظاهر نمی شود.

هشتم: صدور بیمه نامه خارجی با اعتبار

در این مرحله یک پوشش بیمه خارجی صادر می شود.

توجه: این پوشش بیمه ای نیز در مرحله اول بر اساس ارزش محموله تنظیم می شود. یعنی ارزش دلاری اثاثیه منزل از مصرف کننده جویا می شود. سپس بر اساس قیمت اعلام شده توسط مشتری، در صورت اینکه محموله زیر ۲۰۰ هزار دلار قیمت گذاری انجام بشه – بیمه رایگان صادر میشود.

صدور بارنامه و تکمیل کلیه مدارک لازم جهت ارسال به گمرکات

صدور بارنامه زمینی برای اثاثیه که از طریق زمینی به ایران ارسال می شود، مرحله مهمی در این فرآیند است. این بارنامه زمین توسط شرکت حمل کننده صادر می شود.

ده: ردیابی کانتینرهای ارسالی به ایران با لوازم خانگی

در نهایت، پس از حمل اثاثیه به محل مورد نظر، می توانید با استفاده از تلفن ما آن را به صورت لحظه ای پیگیری و نظارت کنید.

موضوعات این مطلب